فاطر پخش

Design By: ArvandGraphic.ir

چراغ خطی زیر کابینتی | خرید سریع و عمده این چراغ کاربردی از فاطر پخش

چراغ خطی زیر کابینتی؛ محصول جدید، پرفروش و محبوب برای نورپردازی

نورپردازی خطی یکی از روش‌های رایج نورپردازی در دکوراسیون داخلی است و در محیط‌های مختلفی از منازل مسکونی و محیط‌های اداری و تجاری کاربرد دارد. یکی از رایج‌ترین تجهیزات نورپردازی خطی چراغ خطی زیر کابینتی است که به‌عنوان نور مخفی از آن استفاده می‌شود. اگر برای فروش انواع چراغ‌های خطی زیرکابینتی در فروشگاه‌های آنلاین با فیزیکی خود به منبعی معتبر نیاز دارید، ما در فروشگاه فاطر پخش، این چراغ‌ها را قیمت رقابتی و کیفیت عالی به‌طور عمده به شما عرضه می‌کنیم.

چراغ خطی زیر کابینتی

چراغ خطی زیر کابینتی چیست؟

چراغ‌های خطی زیر کابینتی از جمله تجهیزات مخفی نورپردازی در آشپزخانه هستند. این تجهیزات در واقع یک سیستم نورپردازی با ولتاژ پایین را ایجاد می‌کنند که کمترین میزان گرما را تولید می‌کند و خروجی نور آن‌ها نیز در حد مطلوب است. همچنین این چراغ‌ها می‌توانند نوری یکنواخت و بدون سایه را ایجاد کنند که برای فرآیندهای آشپزی بسیار مطلوب است.

مشخصات فنی چراغ خطی زیر کابینتی

چراغ‌های مخفی زیرکابینتی، زیرمجموعه‌ای چراغ‌های مخفی هستند که معمولا در زیر کابینت‌های دیواری نصب می‌شوند اما کاربردهای دیگری نیز دارند. این چراغ‌ها از فناوری ال ای دی استفاده می‌کنند. بنابراین در هر بخش از آن‌ها ده‌ها ال ای دی کوچک در یک ردیف و در امتداد هم قرار گرفته‌اند. مزیت این محصولات در این است که می‌توانید به‌سادگی آن‌ها را به هم متصل کنید. بنابراین به‌صورت خطی و با رابط به هم متصل می‌شوند و فقط از یک نقطه تغذیه می‌شوند.

چراغ خطی زیر کابینتی

رنگ‌بندی و میزان مصرف چراغ خطی زیر کابینتی

چراغ‌های خطی زیرکابینتی مصرف کمی دارند ولی هرچه طول خط نور افزایش پیدا کند، مصرف آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. این محصولات در فروشگاه فاطر پخش در 3 مدل ارائه می‌شوند و هر کدام دارای رابط‌های مخصوص برای اتصال هستند. این 3 مدل و میزان مصرف آن‌ها عبارتند از:

  • ۱۲۰ سانتی‌متر: 22 وات
  • ۹۰ سانتی‌متر: 16 وات
  • ۳۰ سانتی‌متر: 11 وات

 مدل 120 سانتی‌متری این چراغ‌ها در رنگ‌های سفید، زرد، آبی، قرمز، انبهی و سبز در دسترس هستند. اما مدل‌های 90 و 30 سانتی‌متری آن‌ها فقط در دو رنگ سفید و زرد عرضه می‌شوند.

چراغ خطی زیر کابینتی

چراغ خطی زیر کابینتی چه کاربردهایی دارد؟

آن‌چه باعث افزایش خرید و محبوبیت چراغ زیر کابینتی شده، تنوع کاربرد آن است. بیشترین مورد استفاده از چراغ‌های خطی زیرکابینتی به‌عنوان یکی از گزینه‌های روشنایی آشپرخانه است. برای مثال می‌توان آن را در بخش زیرین کابینت بالایی یا همان کابینت دیواری نصب کرد تا هم مخفی باشد و هم روی کانتر را روشن کند. اما از این چراغ‌ها در بخش‌هایی مانند داخل یا زیر دکورهای آشپزخانه و دکور بخش‌های دیگر خانه نیز استفاده می‌شود. همچنین می‌توان آن‌ها زیر صفحه رویی جزیره آشپزخانه نصب کرد که نور مطلوبی را روی کف و صندلی‌های کنار جزیره آشپزخانه می‌ریزد.

چراغ خطی زیر کابینتی

کاربرد دیگر این چراغ‌ها در صنعت یخچال‌سازی به‌عنوان لامپ یخچال فروشگاهی است و می‌توان آن‌ها را در بخش زیرین طبقات یخچال نصب کرد تا نوری یکنواخت را روی طبقات پایین‌تر بتابانند. از این تجهیزات نورپردازی خطی برای نورپردازی دکور مغازه و ویترین نیز استفاده می‌شود.

 

اطلاعات بیشتر درباره زیرکابینتی:

60 سانتی متری

90 سانتی متری

120 سانتی متری

 

نکات استفاده از چراغ زیرکابینتی برای طراحان دکوراسیون آشپزخانه

چراغ‌های زیرکابینتی نقش مهمی در افزایش زیبایی محیط‌های داخلی، به‌ویژه آشپزخانه دارند. مخفی بودن این چراغ‌ها باعث می‌شود شما فقط اثر نور را ببینید. همچنین می‌توانید گزینه‌های نور متمرکز را خاموش کنید تا جلوه‌ای بسیار زیبا در این محیط ایجاد شود.

چراغ خطی زیر کابینتی

برخی از راهکارها و ایده‌های دیگر را در این زمینه با هم مرور می‌کنیم:

  • هر لامپ ال ای دی خطی زیرکابینتی، یک محیط مشخص دکور مانند یک طبقه را به‌طور کامل روشن می‌کند و با انتخاب چند محیط با این شیوه می‌توانید بر تنوع بخش‌ها تاکید کنید
  • چراغ‌های زیرکابینتی را می‌توان در زیر لبه یا حاشیه کابینت‌های پایینی آشپرخانه نیز استفاده کرد. در این حالت شما نوری را می‌بینید که ابعاد محیط آشپزخانه را نشان می‌دهد و برای شب‌ها نیز راهنمای خوبی برای ساکنان است
  • نصب چراغ‌های زیرکابینتی راهکاری برای تاکید بر وسایلی است که در داخل قفسه‌های آشپزخانه یا دکورها قرار می‌دهید. این وسایل می‌توانند از انواع مجسمه‌های کوچک، ظروف چینی زیبا، وسایل آشپزخانه فلزی و … باشند
  • نصب چراغ خطی زیر کابینتی راهکاری برای تاکید بر بافت و متریال‌ها در محیط آشپزخانه است. برای مثال اگر کانتر آشپزخانه از نوع سنگ با رگه‌های طبیعی باشد، این چراغ‌ها باعث می‌شوند که این خطوط و رگه‌ها به‌خوبی دیده شوند. همین شرایط برای کانترهای چوبی نیز وجود دارد

چراغ خطی زیر کابینتی

خرید عمده چراغ خطی زیر کابینتی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

خرید عمده و کارتنی چراغ‌های خطی ریزکابینتی مناسب دو گروه از کسب‌وکارها است. گروه اول خرده‌فروشی‌های آنلاین و فیزیکی این محصولات و لوازم الکتریکی و روشنایی هستند. برای مثال فروشگاه‌های الکتریکی سطح شهر و نیز فروشگاه‌های آنلاین این محصولات می‌توانند چراغ‌های خطی زیرکابینتی را با قیمت رقابتی از فاطر پخش به‌طور عمده خریداری کنند. گروه دوم افراد و کسب‌وکارهایی هستند که در فرآیندهای کاری خود از این محصولات استفاده می‌کنند. از اعضای این گروه می‌توان به کابینت‌سازان، یخچال‌سازان، تعمیرکاران یخچال‌های فروشگاهی و طراحان دکوراسیون داخلی اشاره کرد.

 

مشاهده تمام محصولات فاطر پخش

 

چراغ خطی زیر کابینتی

جهت تامین صفر تا صد محصولات و الکتریکی خودتان با شرایط پرداخت ویژه و درصد همکاری عالی فرم زیر را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما باشد: